Przypomnienie hasła PKO BP? | To proste, wygeneruj nowe hasło logowania PKO BP, przejdź na stronę pekao.com.pl i skorzystaj z możliwości samodzielnego ustawienia nowego hasła logowania PKO BP. Możesz również skorzystać z pomocy infolinii PKO BP. |
PKO BP kontakt / Infolinia | Numery: +48 22 59 12 232 / 801 365 365 to kontakt do pekao.com.pl na Infolinię PKO BP |
Najważniejsze informacje o PKO BP znajdziesz na:a teraz jesteś na stronie "PKO BP Przypomnienie hasła" |
Przypomnienie hasła PKO BP - jeżeli nie możesz zalogować się do PKO BP skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Po zmianie hasła i zalogowaniu się do profilu klienta możesz zmienić hasło, sprawdzić warunki pożyczki czy złożyć wniosek o kolejną.
Przypomnienie hasła PKO BP opinie
Przypomnienie hasła PKO BP brak opinii, Twoja może być pierwsza.Dodaj opinię
Przypomnienie hasła PKO BP opinie i komentarze, wyraź swoje zdanie i oceń Przypomnienie hasła PKO BP forum:
PKO BP problem z logowaniem
Nie możesz zalogować się do iPKO PKO BP, gdyż masz zablokowany serwis błędnymi próbami logowania albo nie pamiętasz hasła? Możesz samodzielnie odzyskać dostęp do PKO BP, w tym celu potrzebujesz:
- swój numer klienta lub przyjazny login (numer klienta znajdziesz na pierwszej stronie umowy lub przypomniesz go na infolinii PKO BP)
- swoje narzędzie autoryzacji (kod SMS, kod z karty kodów lub mobilna autoryzacja w aplikacji mobilnej IKO)
Odblokuj dostęp podając login i numer telefonu
KROK 1 Wejdź na stronę ipko.pl, wybierz Pomoc w logowaniu, a następnie kliknij Odzyskaj hasło
KROK 2 Wybierz sposób odzyskania hasła przez podanie loginu i numeru telefonu. Kliknij Odzyskaj hasło.
KROK 3 Wpisz swój numer klienta lub login oraz numer telefonu komórkowego (zgodny z Twoimi danymi w banku), na który PKO BP wyśle Ci hasło tymczasowe podczas następnego logowania. Przejdź Dalej i zatwierdź poprawność danych hasłem z narzędzia autoryzacji
Przy najbliższej próbie logowania do iPKO PKO BP wyśle Ci SMS z hasłem jednorazowym, ważnym przez 10 minut. Po zalogowaniu zostaniesz poproszony(-a) o nadanie nowego hasła.
Odblokuj dostęp z aplikacją IKO
KROK 1 Zaloguj się do aplikacji mobilnej IKO i przejdź do Menu - Ustawienia i w sekcji Bezpieczeństwo i dostępy wybierz Zmiana hasła do iPKO.
KROK 2 Sprawdź, czy numer, na który PKO BP wyśle Ci hasło tymczasowe, jest poprawny i przejdź do Zmień hasło do iPKO. Potwierdź zmianę swoim PIN-em do aplikacji.
KROK 3 Na stronie logowania do serwisu iPKO podaj swój numer klienta lub przyjazny login. PKO BP wyśle Ci SMS z hasłem tymczasowym, które jest ważne przez 10 min, zaloguj się nim.
Po zalogowaniu zostaniesz poproszony(-a) o nadanie nowego hasła.
Źródło: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/jak-odblokowac-dostep-online/ - pomocny może być też PKO Kontakt.
PKO BP Logowanie
PKO BP logowanie (nazywane też zwyczajowo logowanie pekao bp) obejmuje systemy iPKO dla klientów indywidualnych (jak poniżej) oraz małych i średnich firm oraz iPKO Biznes dla klientów biznesowych.
Aby zalogować się do PKO BP podaj NUMER KLIENTA albo NAZWĘ UŻYTKOWNIKA:
- gdzie znaleźć numer klienta - znajdziesz go na pierwszej stronie umowy, numer klienta PKO zostanie Ci przypomniany podczas wizyty w dowolnym oddziale lub możesz go odzyskać podczas rozmowy z infolinią (jeśli PKO BP ma Twój aktualny adres e-mail).
- nazwa użytkownika to nazwa własna utworzona podczas otwierania konta PKO BP albo zdefiniowana po zalogowaniu do iPKO w sekcji Ustawienia
Podczas logowania PKO NUMER KLIENTA / NAZWA UŻYTKOWNIKA mogą być używane zamiennie - jeden z nich to Twój login PKO BP. W kolejnym kroku wprowadź w ponumerowane pola znaki Z TWOJEGO HASŁA dla nazwy użytkownika. Przed pierwszym logowaniem PKO przygotuj sobie dane, które określono powyżej, a logując się podaj swój 8-cyfrowy numer klienta z umowy i hasło pierwszego logowania. Hasło otrzymasz automatycznie SMS-em w trakcie logowania lub znajdziesz je w kopercie dołączonej do umowy.
Wprowadź dane logowania na stronie ipko.pl i postępuj zgodnie z komunikatami na ekranie logowania. Jeżeli wprowadzone dane nie będą poprawne system PKO BP wyświetli komunikat: Wpisz poprawny numer klienta lub login albo Nieudane logowanie. Aby chronić Twoje finanse, zablokujemy dostęp do iPKO po kilku nieudanych próbach logowania. Nie pamiętasz hasła? Skorzystaj z opcji Odzyskaj hasło podczas logowania postępuj zgodnie z instrukcją albo odzyskaj dostęp.
Skąd wspomniane powyżej logowanie pekao bp? Wzięło się to z wymowy skrótu PKO (wymowa pekao), choć Bank PKO BP czyli PKO Bank Polski i Bank Pekao S.A. to dwa różne, polskie banki, a co za tym idzie i dwa różne logowania, odpowiednio logowanie pkobp / logowanie pko dla PKO BP oraz logowanie pekao24 dla Pekao S.A.
Numer klienta / login
Numer klienta identyfikuje Cię w systemie PKO Banku Polskiego. Znajdziesz go na pierwszej stronie umowy lub w mailu po złożeniu wniosku o konto. Numer klienta używasz do logowania do serwisu internetowego iPKO / serwisu telefonicznego iPKO lub usług powiązanych.
Przyjazny login PKO - czyli unikalny ciąg znaków, który będziesz wpisywać przy logowaniu zamiast numeru klienta. Jeżeli masz problem z zapamiętaniem numeru klienta, warto utworzyć przyjazny login.
Hasło logowania do serwisu internetowego iPKO PKO BP ustalasz w trakcie aktywacji serwisu. Aby to zrobić, po wpisaniu po raz pierwszy swojego numeru klienta na stronie logowania otrzymasz SMS-a z hasłem tymczasowym. Hasło tymczasowe możesz otrzymać również w przypadku, gdy zgłosisz się do banku o odblokowanie dostępu do serwisu internetowego iPKO
Źródło: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/zacznij-korzystac/#zyskaj-wiecej
Krok po kroku - jak zalogować się?
Zobacz jak poprawnie i bezpiecznie logować się do serwisu PKO BP:
- wejdź na stronę logowania PKO BP: www.ipko.pl - warto wprowadzić ten adres ręcznie, aby mieć pewność, że znajdujemy się na właściwej stronie i nie korzystać z linków zewnętrznych
- wybierz sposób logowania - jak już wspomnieliśmy powyżej, iPKO udostępnia logowanie dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm / logowanie dla klientów biznesowych
- wprowadź login iPKO - jeżeli logujesz się jako klient indywidualny (albo mała lub średnia firma), to Twoim loginem jest ośmiocyfrowy identyfikator albo własny login, jeżeli logujesz się jako klient biznesowy: siedmio-, ośmio- lub dziesięciocyfrowy identyfikator klienta
- wprowadź hasło logowania - po naciśnięciu dalej w kolejnym kroku podaj hasło logowania. W tym miejscu warto też wspomnieć, iż na obrazku widnieje data i godzina, która powinna być zgodna z datą i godziną rozpoczęcia Twojego logowania do serwisu PKO BP - należy ją zweryfikować i sprawdzić czy zgadza się z aktualną.
- dodatkowe uwierzytelnianie - Bank PKO BP może wymagać dodatkowego potwierdzenia logowania (jest to tak zwane silne uwierzytelnianie):
- kod CAPTCHA - jeśli systemy banku uznają, że wymagane jest dodatkowe potwierdzenie, to kod taki może zostać wyświetlony,
- logowanie dwuetapowe, czyli dodatkowe potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej banku
- dodatkowe narzędzia autoryzacyjne - potwierdzanie logowania kodem SMS lub wybranych czynności po zalogowaniu
Przy wpisywaniu danych logowania PKO BP, w szczególności hasła, upewnij się, że nikt nie widzi wprowadzanych przez Ciebie danych. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z infolinią PKO BP.
Więcej o tym jak przypomnieć hasło logowania PKO BP
Przypomnienie hasła PKO BP? | To proste, Idź na stronę PKO BP logowania PKO BP, przejdź na stronę pekao.com.pl i skorzystaj z możliwości samodzielnego ustawienia nowego hasła logowania PKO BP. Możesz również skorzystać z pomocy infolinii PKO BP. |
Może zainteresują Cię też oferty lub promocje inne niż PKO BP: