Vivus problem z logowaniem | Nie możesz zalogować się? Idź do Vivus i skorzystaj z przypomnienia hasła logowania Vivus. Wciąż problem z logowaniem vivus.pl? Skorzystaj z pomocy infolinii Vivus. |
Godziny pracy Vivus | pn - pt 8:00-22:00, sob 8:00-20:00, niedz (handl.) 10:00-18:00 |
Vivus Infolinia | 660 600 700, 22 206 21 21 - numer telefonu do Vivus / numer na infolinię Vivus (kontakt) |
Najważniejsze informacje o Vivus znajdziesz na:a teraz jesteś na stronie "Vivus Problemy z logowaniem" - zobacz też pełny opis Vivus. |
Nie pamiętasz hasła logowania VIVUS?
Vivus logowanie - nie możesz zalogować się do Vivus, ponieważ nie pamiętasz hasła logowania Vivus? Skorzystaj z opcji przypomnienia, do odzyskania hasła przygotuj telefon komórkowy. Zobacz co zrobić aby przypomnieć hasło, a finalnie zalogować się do Vivus:
- przejdź na stronę VIVUS
- kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ
- w kolejnym kroku naciśnij Przypomnij hasło
Na kolejnej stronie wybierz Przypomnij hasło i przy okazji przypominamy, że Vivus login to Twój adres email podany w procesie rejestracji (nie jest wymagany dedykowany numer klienta Vivus itp.).
Odzyskiwanie hasła na nr telefonu
VIVUS wyśle kod do zmiany hasła Vivus na Twój numer telefonu komórkowego, który podałeś VIVUS. Kliknij przycisk aby kontynuować:
- jeżeli wprowadzisz za krótki numer telefonu w polu pokaże się komunikat: Telefon ma nieprawidłowy format
- po wprowadzeniu poprawnego numeru telefonu naciśnij WYŚLIJ SMS
- odbierz wiadomość SMS od VIVUS i postępuj zgodnie z instrukcją
Uwaga, jeżeli wprowadzisz błędny numer telefonu dostaniesz komunikat Błąd podczas sprawdzania numeru telefonu.
A jeśli jesteś już klientem Vivus przeczytaj też:
- profil klienta / logowanie Vivus - jeśli do logowania używasz komputera stacjonarnego / laptopa,
- profil klienta / logowanie Vivus - jeśli logujesz się do Vivusa używając smartfona lub tableta.
Po udanym logowaniu do Vivus w panelu klienta Vivus sprawdzisz warunki pożyczki, wydłużysz termin spłaty, zaktualizujesz dane albo zmienisz hasło logowania - zaloguj się na swój profil klienta Vivus aby wydłużyć termin bądź dokonać spłaty pożyczki, po zalogowaniu zmienisz również dane kontaktowe i hasło.
Warto również wiedzieć, że posiadając aplikację mobilną Vivus możliwe jest logowanie do Vivus z użyciem odcisku palca (apka Vivus).
Nie możesz 🔒zalogować się do Vivus ponieważ nie pamiętasz loginu lub hasła? Przypominamy, że loginem Vivus jest: login e-mail, a jeśli nie pamiętasz hasła logowania Vivus, skorzystaj z możliwości przypomnienia hasła.
🖱️Problem z logowaniem Vivus? Jeżeli nie możesz się zalogować do konta osobistego Vivus, gdyż nie pamiętasz loginu lub hasła 🔑, skorzystaj z możliwości przypomnienia (jeśli jest dostępny) i odzyskaj hasło do konta. Do odzyskania hasła logowania Vivus konieczny będzie Twój adres email 📧.
Jeśli nie pamiętasz emaila📧 albo nie ma możliwości odzyskania hasła🔑, tutaj ☎️ infolinia Vivus, zadzwoń i porozmawiaj o logowaniu i pożyczce Vivus. A w kolejnych akapitach znajdziesz też dodatkowe informacje na temat bezpiecznego logowania Vivus.
Zmiana logowania Vivus? - poinformuj nas o zmianie strony logowania Vivus albo innych istotnych informacjach związanych z logowaniem Vivus, dziękujemy 🙂.
🔐Problemy z logowaniem do Vivus? opinie
Dodaj opinię
🔐Problemy z logowaniem do Vivus? opinie i komentarze, wyraź swoje zdanie i oceń 🔐Problemy z logowaniem do Vivus? forum:
Jak zarejestrować w VIVUS?
Vivus rejestracja - jeżeli jesteś nowym klientem VIVUS, to aby skorzystać z oferty Vivus musisz się zarejestrować i utworzyć swój Profil Klienta VIVUS.
Przejdź na stronę VIVUS i korzystając z suwaków wybierz kwotę i okres pożyczki, a następnie naciśnij WEŹ POŻYCZKĘ
Do rejestracji VIVUS potrzebne jest:
- polskie obywatelstwo oraz ważny dowód osobisty,
- ukończone 19 lat,
- aktywny numer telefonu komórkowego i adres e-mail,
- osobiste konto bankowe, z którego wykonasz przelew identyfikacyjny
Na stronie rejestracji
Będąc na stronie rejestracji VIVUS podaj:
- imię i nazwisko
- numer PESEL, a kraj pochodzenia wybierz z listy - domyślnie podstawia się Polska
następnie podaj:
- serię i numer dowodu osobistego
- Twój numer komórkowy
Do rejestracji VIVUS podaj Twój adres zamieszkania: ulicę, numer domu i numer mieszkania, miejscowość i kod pocztowy.
Podaj dane logowania: tworząc profil klienta Vivus należy podać:
- E-mail - adres email (adres należy powtórzyć w kolejnym polu) - jest to Twój login Vivus
- Hasło - hasło VIVUS musi zawierać minimum 8 znaków i przynajmniej jeden z nich musi być cyfrą.
Uwaga! Jeżeli chcesz widzieć znaki, które wprowadzasz określając hasło logowania VIVUS, kliknij ikonę przypominającą oko 👁️
Wymagane zgody
Podczas rejestracji VIVUS wymaga zaznaczenia zgód (pierwsze 5, w skrócie):
- oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią formularza informacyjnego oraz oświadczeniem PEP
- oświadczam, że udzielam upoważnienia do wystąpienia i działania przez Biurami Informacji Gospodarczej ...
- w związku ze złożeniem przeze mnie wniosku o pożyczkę udzielam upoważnienia do wystąpienia w moim imieniu do Biura Informacji Kredytowej ...
- w związku ze złożeniem przeze mnie wniosku o pożyczkę udzielam upoważnienia do przekanzania do Biura Informacji Kredytowej ...
- wyrażam zgodę na udostpnienie moich danych osobowych w celu dokonania oceny zdolności kredytowej
Powyższe pola są wymagane, pozostałych można nie zaznaczać.
Przelew identyfikacyjny
Aby zrobić przelew identyfikacyjny:
- zaloguj się na Profil Klienta
- wybierz bank, w którym posiadasz konto osobiste,
- zaloguj się do swojego banku i zrób przelew ekspresowy przez AutoPay, na kwotę 1 zł lub tradycyjny na kwotę 1 gr.
Tytuł przelewu: Potwierdzam rejestrację nr (wprowadź swój nr rejestracji) i zgadzam się na umowę pożyczki Vivus.pl, kwota przelewu 0,01 zł. Uwaga! Nie rób wpłaty na poczcie, ani za pośrednictwem Revolut, ponieważ Vivus nie będzie miał Twojego numeru konta, na które przeleje przyznaną pożyczkę.
Co to jest przelew identyfikacyjny przez Autopay? Jest to ekspresowy przelew na kwotę 1 zł, dzięki któremu Vivus szybko potwierdzi Twoje dane i podejmie decyzję o pożyczce. Sprawdź na Profilu Klienta, czy możesz zrobić taki przelew identyfikacyjny w swoim banku.
Identyfikacja Kontomatik
Możliwa jest również automatyczna identyfikacja poprzez Kontomatik (bez przelewu), wystarczy, że po rejestracji Vivus:
- wybierzesz bank, w którym masz swoje konto osobiste,
- następnie wybierzesz opcję identyfikacji Kontomatik,
- zalogujesz się do swojego konta bankowego i dzięki temu udostępnisz nam niezbędne dane do weryfikacji Twojej tożsamości i pozyskania konta bankowego, na które Vivus przeleje pieniądze
Kontomatik umożliwia rejestrację bez konieczności przelewania grosza (pożyczka bez grosza).
✍Do ️rejestracji Vivus przygotuj dowód osobisty, telefon komórkowy, numer rachunku bankowego, adres e-mail, rejestracja Vivus możliwa jest ⏰przez 24h/7 i bez wychodzenia z domu. Inne warunki rejestracji Vivus? ⭐Podziel się opinią w komentarzu.
Problem z logowaniem Vivus pytania i odpowiedzi
🔐Nie pamiętam hasła do logowania VIVUS?
Więcej o problemach z logowaniem Vivus
RRSO | 0.00% RRSO promocja, 319.14% RRSO przykład reprezentatywny |
🧐 Problem z logowaniem do Vivus? Nie pamiętasz hasła logowania Vivus? na Oferty Pożyczek: nie mogę się zalogować, przypomnij hasło, logowanie na odcisk palca, odzyskiwanie hasła, profil klienta